lördag 29 oktober 2011

Mössor och lappar i solen




Plötsligt sken solen upp och jag tänkte att nu är det bäst att ta tillfället i akt och fotografera lite. Känns som att det händer så mycket hela tiden, så det här med att fota och blogga om mina projekt hamnar långt ner på att-göra-listan.
En solande Aslan fick vara med på ett hörn också, under den höstfrusna humlen.


Ett helt litet lapptäcke passande en spjälsäng har jag sytt klart nu. Det var jätteroligt, men lite pilligt med quiltningen trots många nålar och klisterspray...
Tycker ändå att slutresultatet blev jättebra. ett härligt färgglatt täcke att värma någon liten med.
Mäter ca 90x110 cm.
Till salu för 500 kr + ev frakt.





Massor med mössor har jag sytt, känner du någon som fryser om öronen, så skicka dem till mig!
Mössorna är i mjuk jersey, dubbelt tyg, mysiga och sköna.
Några av mönstren finns i flera ex, maila gärna mig och fråga!
100 kr + ev. frakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar