tisdag 1 mars 2011

Inspriation!!


Jag är egentligen inte sådär jättemycket för att brodera, eftersom jag tycker att det tar så lång tiiid.
Jag vill helst att mina projekt ska bli klara snabbt!
Men ändå har jag lånat Karins Broderier på biblioteket. Det är en jättefin bok! Jag kan verkligen rekommendera den! Man behöver ju faktiskt inte göra ett jättestort broderi, det kan ju räcka med en blomslinga på byxbenet, eller en delsboblomma på en tråkig kökshandduk.

Lite får jag väl kanske skämmas också, för jag ville verkligen inte alls brodera Delsbosöm när vi gick i skolan, eftersom det var absolut obligatoriskt för att man skulle få godkänt i syslöjd. (Vet inte hur det är på andra skolor, men jag gick på högstadiet i Delsbo :-)
Men nu tycker jag att det är riktigt fint i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar