måndag 19 januari 2009


Babytröjan fick sina ärmar, till slut. Den har redan hunnit flytta till sin nya ägare, bästa kompisens lille L.

Lägger in en bild på "ful" tröjan som jag sydde klart igår, bara för att den är klar :-)
Tur att det där tyget är så gott som slut nu...

Tjejerna blev jätteglada för sina hårband, men tyckte att jag skulle göra fler. Bambi-bandet blev storfavoriten, så jag blir tvungen att göra fler såna. Sonen är grymt besviken över att han har kort hår, och ingen nytta av något hårband. Alla andra i familjen har ju långt hår...




Sjalvirkningen går framåt, men jag tycker den verkar bli ganska bred och inte så hög.
Får väl se hur det blir, jag har ändå tänkt att använda den som halsduk.
Men garnet är i alla fall underbart mjukt!


Ännu ett bevis för en totalt galen katt!
Igår kväll gosade han ner sig i lego-lådan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar